Θα εξαγνιστεί, άραγε, η Αμφίπολη από τη θυσία των αθώων κορασίδων; Θα βρει ο εξερευνητής τον μυστικό πάπυρο; Με πηγή έμπνευσης την Αμφ...
Θα εξαγνιστεί, άραγε, η Αμφίπολη από τη θυσία των αθώων κορασίδων; Θα βρει ο εξερευνητής τον μυστικό πάπυρο; Με πηγή έμπνευσης την Αμφίπολη, που έχει διεγείρει παγκοσμίως τη φαντασία αρχαιολατρών και μη, 20 ομάδες δημιουργών ψυχαγωγικού λογισμικού έδωσαν τη δική τους ψηφιακή «εκδοχή» της ιστορίας.
Αφιερωμένο στην Αμφίπολη και την τεχνολογία ήταν το τριήμερο που διοργανώθηκε από την εταιρεία Corallia στον χώρο gi-Cluster στο Μαρούσι, από την Παρασκευή 12 έως και την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου.
Πιο συγκεκριμένα, το gi-Cluster Game Jam 2014 συγκέντρωσε 70 προγραμματιστές, σχεδιαστές εικόνας αλλά και μηχανικούς ήχου, οι οποίοι διαγωνίστηκαν δημιουργώντας ηλεκτρονικά παιχνίδια με θέμα την Αμφίπολη.
Το gi-Cluster Game Jam 2014 ήταν το τρίτο κατά σειρά Hellenic Game Jam.
Όπως ανακοινώθηκε, η αποστολή των συμμετεχόντων ήταν να ολοκληρώσουν σε περίπου 50 ώρες ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι με θέμα την «Αμφίπολη». Οι διαγωνιζόμενοι συνεργάστηκαν σε δυναμικές ομάδες.
«Επιλέξαμε ως θέμα του διαγωνισμού την Αμφίπολη, επειδή συνδυάζει τη στρατηγική με το πολιτισμικό και τουριστικό περιεχόμενο», εξηγεί η κ. Τζούλια Φωκά, μάνατζερ του gi-cluster στο Corallia. «Η αξιοποίηση του ταλέντου των νέων ανθρώπων που υπάρχει στις δημιουργικές βιομηχανίες αποτελεί για μας προτεραιότητα», αναφέρει ο δρ Νίκος Βογιατζής, συνιδρυτής του Corallia, «σχεδιάζουμε ένα ακόμα πιο εντατικό πρόγραμμα το 2015».
Το επίκαιρο θέμα ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες αξιοποίησης του πολιτισμού και την προώθηση του τουρισμού με όχημα τις νέες τεχνολογίες και τη βιομηχανία δημιουργικού περιεχομένου, σύμφωνα και με τη στρατηγική στόχευση του gi-Cluster, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Νικητήριες ομάδες του gi-Cluster Game Jam 2014 αναδείχθηκαν η «The Pixelators» που κατατάχθηκε πρώτη και έλαβε έπαθλο 3.000 ευρώ, η «Macabre Entertainment» που κατατάχθηκε δεύτερη και έλαβε έπαθλο 2.000 ευρώ και η «Synelixis» που κατατάχθηκε τρίτη και έλαβε έπαθλο 1.000 ευρώ.
Ήρωες των παιχνιδιών ήταν αρχαιολόγοι, αλλά και αρχαιοκάπηλοι, ζωόμορφες φιγούρες, όπως το λιοντάρι που φυλάσσει τον τύμβο, αλλά και θεότητες, όπως μια φουτουριστική Αρτεμις. Όλοι παλεύουν να αποκρυπτογραφήσουν μυστικά, περιπλανώμενοι στους λαβύρινθους του ταφικού μνημείου και αναζητώντας αντικείμενα με έντονο συμβολισμό που θα λύσουν τον γρίφο... «Είχαμε μεγάλη ποικιλία στη σύλληψη των ιστοριών, άλλοι ανέδειξαν το κωμικό στοιχείο, καθώς το πολυπόθητο λάφυρο αποδεικνύεται ένα “πουκάμισο αδειανό”, άλλοι τον μυστικιστικό» συμπληρώνει η ίδια, «αλλού δύο αρχαιολόγοι ανταγωνίζονται μεταξύ τους». Kάποιες ομάδες, μάλιστα, προκειμένου να διαφοροποιηθούν αναζήτησαν σχετικές αφηγήσεις από άλλες χρονικές περιόδους, όπως τη θυσία εννέα αγοριών και κοριτσιών, που έκανε ο Ξέρξης στους θεούς προτού προχωρήσει την εκστρατεία του.
Μ. Αλέξανδρος και εξωγήινοι
«Εμείς επιλέξαμε να “επαναφέρουμε” στη δράση τον Μέγα Αλέξανδρο, ο οποίος είχε ακολουθήσει τους εξωγήινους σε άλλον πλανήτη, για να τους βοηθήσει στον πόλεμο που μαινόταν στον γαλαξία τους» περιγράφει ο κ. Ασημάκης Ρέππας από τους Pixelators, (Ν. Λάριν, Β. Φυσίκα, Γ. Σκόδρα) που κέρδισαν το πρώτο βραβείο. «Ο μεγάλος στρατηγός αποφασίζει να επιστρέψει στον τόπο όπου έχει ταφεί η μητέρα του, Ολυμπιάδα, τρεις μέρες πριν ξεκινήσουν οι ανασκαφές» συνεχίζει, «στόχος του είναι να αποσπάσει από τον τάφο της ένα οικογενειακό τους κειμήλιο...». Καθοδηγώντας τον ήρωα ο παίκτης μυείται στην ελληνιστική τέχνη. «Ο ήρωάς μας ψάχνει έναν πάπυρο, όπου αναγράφονται τα μυστικά της αρχαίας Ελλάδας σε μια εικονική περιπέτεια τύπου Indiana Jones» λέει η Αναστασία Μπούκουρα από τους Expendables (Παν. Γιαννακόπουλος, Κ. Γιατίλης), που ξεχώρισαν για την πιο ρεαλιστική απεικόνιση του μνημείου. «Θέλουμε να υποδείξουμε στον χρήστη τη λειτουργία των συμβολισμών στην ελληνική μυθολογία, εξ ου και στο τέλος ο ήρωας φτάνει στην πύλη της Αμφίπολης, όπου συναντά τον Αχέροντα. Από εκεί θα μεταβεί στον Άδη, όπου ξεκινάει το επόμενο παιχνίδι φαντασίας...».
Η διοργάνωση του gi-Cluster Game Jam 2014 πραγματοποιήθηκε με την ενεργή υποστήριξη των Akazoo, Vermantia και Trebbble που προσέφεραν το πρώτο, δεύτερο και τρίτο χρηματικό έπαθλο αντίστοιχα, του Πανελλήνιου Συλλόγου Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας (HGDA) που προσέφερε εθελοντές για την επιτυχή διεξαγωγή του διαγωνισμού, της εταιρείας Lancom η οποία παρείχε την τεχνική και διαδικτυακή υποστήριξη της διοργάνωσης, του Battlenet Internet Station στα Πευκάκια, του Red Bull που ήταν εκεί για να δώσει «φτερά» στους συμμετέχοντες προσφέροντας ενέργεια καθ’ όλη τη διάρκεια της διαγωνιστικής διαδικασίας και του Corallia ως Φορέα Αρωγού του gi-Cluster, που υποστήριξε συνολικά την οργάνωση και διεξαγωγή του διαγωνισμού
Πηγή: Καθημερινή, Newsbeast
Δεν υπάρχουν σχόλια