Αργοπεθαίνει η Αργώ λόγω της ελλιπούς συντήρησης και κακής φύλαξής της. Στη θρυλική πεντηκόντορο έγιναν εκτεταμένες συντηρήσεις προκει...
Αργοπεθαίνει η Αργώ λόγω της ελλιπούς συντήρησης και κακής φύλαξής της. Στη θρυλική πεντηκόντορο έγιναν εκτεταμένες συντηρήσεις προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στην τελετή έναρξης του πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος, αν καταστεί αξιόπλοη.
Για τον κίνδυνο το σκάφος να «ναυαγήσει» στη στεριά, ενημέρωσε χθες το δημοτικό συμβούλιο ο Δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος. Όπως επεσήμανε, η Αργώ, όταν βγήκε από τη θάλασσα η μισή ήταν μέσα στην αποθήκη και η άλλη μισή εκτός. Επίσης ο μουσαμάς που την κάλυπτε έχει κλαπεί, με αποτέλεσμα το σκάφος να είναι εκτεθειμένο στις καιρικές συνθήκες. «Ήταν στο έλεος του Θεού. Με τη συντήρηση που έγινε και τα μέτρα που θα λάβουμε ίσως το σώσουμε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Βόλου.
Ο ίδιος πάντως επεσήμανε ότι έχουν διαπιστωθεί διαβρώσεις και το κόστος είναι υπέρογκο για να αποκατασταθούν.
Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται πλέον η Αργώ, έφερε πιο επιτακτικά στην επιφάνεια το θέμα της κατασκευής Μουσείου για το θρυλικό σκάφος. «Θα πρέπει ίσως να εξετάσουμε το ενδεχόμενον η Αργώ να μην ξαναμπεί στο νερό. Θα διαλυθεί. Είναι ο τρόπος κατασκευής της τέτοιος. Πρέπει να ωριμάσουν οι συνθήκες για να αποτελέσει μουσειακό έκθεμα, κοντά στο παραθαλάσσιο μέτωπο και να είναι επισκέψιμη από σχολεία και τουρίστες. Η περιπέτεια της Αργούς θα πρέπει να σταματήσει», ανέφερε ο επικεφαλής των Δρόμων Συνεργασίας, Μαργαρίτης Πατσιαντάς. Μάλιστα ο ίδιος πρότεινε να αναζητήσει ο Δήμος Βόλου την εμπειρία του Δήμου Χανίων που έκανε κάτι αντίστοιχο.
«Θα πρέπει να προχωρήσουν οι διαδικασίες για το Μουσείο της Αργούς», είπε από την πλευρά της η επικεφαλής της Επιλογής Ευθύνης, Νατάσσα Οικονόμου.
Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της ΛΑΣ, Απ. Νάνος ζήτησε να μη δοθεί ούτε ευρώ επιπλέον για συντήρηση και να αποτελέσει αποκλειστικά και μόνο μουσειακό έκθεμα.
Πηγή: Ελ. Χάνου, Ταχυδρόμος
Δεν υπάρχουν σχόλια