Αναρτήθηκε στη Διαύγεια, απόφαση του αρμόδιου Αντιδημάρχου Βόλου Δημ. Πέγιου, σύμφωνα με την οποία εγκρίνει την απευθείας ανάθεση γ...
Αναρτήθηκε στη Διαύγεια, απόφαση του αρμόδιου Αντιδημάρχου Βόλου Δημ. Πέγιου, σύμφωνα με την οποία εγκρίνει την απευθείας ανάθεση για την ετήσια συντήρηση της Αργούς.
Η συνολική αξία των εργασιών θα ανέλθει στο ποσό των 18.000 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. 24% (22.320,00€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).
Οι βασικές εργασίες της τακτικής συντήρησης σύμφωνα με το τεύχος συντήρησης και χειρισμού της προϊστορικής πειραματικής πεντηκοντόρου και τις υποδείξεις της υπηρεσίας είναι:
1. ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Α. ΣΤΕΓΑΣΗ – ΣΤΑΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ (ΘΑΛΑΣΣΑ & ΞΗΡΑ)
Ι. Κάθε εβδομάδα:
α) Καθαρισμός όλων των εσωτερικών και άνω επιφανειών του πλοίου με η χρήση ισχυρής απορροφητική σκούπα
β) Διαβροχή ( με χαμηλής πίεσης αντλία) για εσωτερική / εξωτερική ύγρανση της δομής του πλοίου με θαλασσόνερο – Αποστράγγιση από ειδικό πείρο υφάλων (όταν είναι στην ξηρά).
ΙΙ.Κάθε δίμηνο:
γ) Αναστροφή θέσης των κουπιών (αν είναι ανεπτυγμένα στην κουπαστή) για αποφυγή μόνιμης στρέβλωσης τους
δ) Επάλειψη του συνόλου των εκτεθειμένων επιφανειών ξύλου (πχ. μαδεριών κύτους, τρόπιδος, εσωτροπίου, ιστοπέδης, σελμάτων, υποπόδιων, μεσόδμης, ιστού, καταστρωμάτων,επικρίου, κουπιών, πηδαλίων, κουπαστής, κλείδων κ.λ.π.) με ήπιο «φάρμακο» / παρασιτοκτόνο ξύλου.
ΙΙΙ. Κάθε τετράμηνο:
ε) Λίπανση του συνόλου των ιδίων ως ανωτέρω επιφανειών ξύλου με μείγμα : δύο μερών λινελαίου προς ένα μέρος τερεβινθέλαιου
στ) Λίπανση όλων των Σχοινιών (στερέωσης /χειρισμού) ως και Υποζώματος με το ίδιο λιπαντικό μείγμα
ζ) Επάλειψη αντιτριβικών δερμάτων της κουπαστής με θερμό ζωϊκό λίπος (αλατισμένο)
Β. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΛΕΥΣΙΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
1 .Καθαρισμός όλου του πλοίου εσωτερικά και εξωτερικά από ξένα σώματα με νεροβολή
2. Ξύσιμο όλων των ξύλινων επιφανειών συμπεριλαμβανομένων των κουπιών, τιμονιέρων, κατάρτι με ξύστρα και γυαλόχαρτο και επαναφορά αυτών στο φυσικό του χρώμα
3. Καλαφάτισμα και επισκευή όλων των αρμών του πλοίου
4. Επισκευή και επαναφορά στην αρχική τους μορφή των δύο πλεκτών σημείων της πρύμης.
5. Αντικατάσταση όπου χρειάζεται των σχοινιών του πλοίου και λείανση αυτών με λίπος .
6. Καθαρισμός και λείανση των δύο μεταλλικών αγκύρων (μαζί με τις αλυσίδες τους)
7. Χρωματισμός με τρεις στρώσεις λάδι (λινέλαιο ωμό) όλου του πλοίου συμπεριλαμβανομένων και των κουπιών, τιμονιέρων, κατάρτι
8. Χρωματισμός με τρεις στρώσεις αντιμυκητοκτόνο (μουράβια) σε μαύρο χρώμα των υφάλων του πλοίου.
9. Εξωτερικός χρωματισμός γάστρας (ερυθρός Στείρας/ κυανό Κουπαστής) και τοποθέτηση του διάκοσμου ΠΡ-ΠΜ
10. Έλεγχος και επισκευή όπου χρειάζεται όλης της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης του πλοίου για την εύρυθμη λειτουργία των αντλιών και συσσωρευτών του.
11. Εδραίωση (επαναφορά) των ψευδονομέων του πλοίου (στραβόξυλα) όπως και στην αρχικής τους μορφή με καβίλιες και ειδικές ριτίνες
12. Τοποθέτηση ορθοστατών του πλοίου ( κάτω από τα καθίσματα προς την καρίνα) με το ίδιο ποιότητας ξύλο.
13. Τοποθέτηση των ξύλινων καβιλιών του πλοίου όπου λείπουν και αντικατάσταση αυτών που χρειάζονται καθώς και την επαναφορά όλων στην αρχική τους θέση.
14. Επισκευή του κεντρικού διαδρόμου του πλοίου ( σύσφιξη) με καβίλιες και ειδικές ριτίνες
15. Κατασκευή και τοποθέτηση νέου Φ στο κατάρτι καθώς και την τοποθέτηση νέων σκαρμών όπου λείπουν
16. Έλεγχος του υπάρχοντος ρεμέτζου στο χώρο λιμενισμού του πλοίου και επισκευή εάν χρειάζεται.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
Οι εργασίες συντήρησης θα γίνουν σύμφωνα με τις υποδείξεις της υπηρεσίας και το εγχειρίδιο συντήρησης του πλοίου.
Όλα τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν για τις παραπάνω εργασίες θα είναι αυτά που θα υποδείξει και θα εγκρίνει η υπηρεσία.
Ο ανάδοχος θα πρέπει να ενημερώσει το βιβλίο – ημερολόγιο των επισκευών συντήρησης του πλοίου, το οποίο θα υπογραφεί από τον ίδιο και την υπηρεσία και θα παραδοθεί στη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου στο τέλος κάθε διαδικασίας συντήρησης.
2.ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΟΥ
• Μετά από την υπογραφή της θα ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες και θα ολοκληρωθούν εντός 30 ημερολογιακών ημερών .
• Η συντήρηση που θα λάβει χώρα στο πλοίο «Αργώ» (β” προβλήτα λιμανιού Βόλου) συνίσταται στην εφάπαξ αποκατάσταση και προστασία της κατασκευής από καιρικές συνθήκες και περιβαλλοντολογικούς παράγοντες και για διάρκεια 12 μηνών από την ημέρα αποπεράτωσης εργασιών
Βασική προϋπόθεση να τηρηθούν οι υποδείξεις του ναυπηγείου που έχει την τεχνογνωσία για την εν λόγω κατασκευή, σε θέματα συντήρησης εντός και εκτός θάλασσας οι οποίες είναι:
1. παραμονή του πλοίου στη θάλασσα από τον Ιούλιο μέχρι και τον μήνα Νοέμβριο το πολύ
2. προστασία του πλοίου όταν αυτό βρίσκεται στη θάλασσα, με την τέντα ταξιδιού ώστε να προστατεύεται από τον ήλιο και τη βροχή αλλά και την επικάθιση σκόνης, στο μέγιστο δυνατό
3. ελαχιστοποίηση της διαβροχής του με νερό γλυκό ή θαλασσινό, παρά μόνο για την απομάκρυνση σκόνης ή αλατιού και κυρίως μετά από χρήση του.
4. αποφυγή παραμονής νερού, στo χώρο της σεντίνας του πλοίου, για μακρύ χρονικό διάστημα
5. σωστή χρήση εξοπλισμού και εξαρτισμού πάνω στο πλοίο, από το πλήρωμα, για την αποφυγή
πρόωρης φθοράς
6. επικάλυψη του πλοίου όταν αυτό βρίσκεται στην ξηρά με τέντα προστασίας ή αποθήκευση του
σε στεγασμένο χώρο
7. άμεσος καθορισμός των υφάλων του και άνοιγμα των πείρων αποστράγγισης μετά από την ανέλκυση.
Πηγή: Ταχυδρόμος
Δεν υπάρχουν σχόλια