Page Nav

HIDE
HIDE_BLOG

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:

latest

Ο εκπαιδευτικός για τα προϊστορικά ίχνη βάδισης: «Ο χώρος ήταν αφύλακτος, τα πήρα για να διακοσμήσω το σπίτι μου»

O εκπαιδευτικός από τα Χανιά, ο οποίος κατηγορείται ότι έκλεψε από την Κίσσαμο της Κρήτης τα αποτυπώματα από απολιθωμένα ίχνη βάδισ...



Ο εκπαιδευτικός για τα προϊστορικά ίχνη βάδισης: «Ο χώρος ήταν αφύλακτος, τα πήρα για να διακοσμήσω το σπίτι μου»

O εκπαιδευτικός από τα Χανιά, ο οποίος κατηγορείται ότι έκλεψε από την Κίσσαμο της Κρήτης τα αποτυπώματα από απολιθωμένα ίχνη βάδισης προγόνου του ανθρώπου, που χρονολογούνται πριν από 5,7 εκατομμύρια χρόνια, αναφέρει ότι δεν είχε ιδέα για το τι πρόκειται.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στην εφημερίδα «Πατρίς» του Ηρακλείου, αναφέρει: «Τα μάζεψα με τη σύζυγό μου πριν τέσσερα χρόνια. Ψάχναμε κοχύλια, πετραδάκια κι άλλα διακοσμητικά από τις παραλίες. Τα είδαμε, μας άρεσαν και τα πήραμε. Δεν τα βρήκαμε τώρα. Τα θέλαμε, για να διακοσμήσουμε το σπίτι μας. Μάλιστα έψαχνα αστερίες και διακοσμητικά μπουκάλια για να φαίνονται πιο ωραία».

«Δεν είχα ιδέα για το τι πρόκειται», σημειώνει και προσθέτει πως τα είχε βάλει στο τζάκι και στο καλοριφέρ του σπιτιού του στην Κίσσαμο και τα πήρε μαζί του στη Μακεδονία, γιατί είναι σε διάσταση με τη σύζυγό του, συζεί με μία άλλη γυναίκα και είχε κάνει αίτηση για απόσπαση στη συμπρωτεύουσα. 

Σύμφωνα με την εφημερίδα, ο ίδιος αναφέρει πως η εν διαστάσει σύζυγός του έκανε την καταγγελία στην αστυνομία, για να τον μπλέξει, επειδή δεν έχουν καλές σχέσεις. 

Σε ερώτηση της εφημερίδας εάν έχει αποδείξεις ότι τα είχε τόσα χρόνια- οι ερευνητές λένε ότι αποσπάστηκαν πρόσφατα- ο ίδιος λέει ότι τα έβλεπαν οι γονείς του που τα είχε εκθέσει στο σπίτι του. «Στο σπίτι δεν έμπαιναν άλλα άτομα, πέρα από τους γονείς μου. Δεν έχω φωτογραφίες που να δείχνουν ότι τα είχα πολύ καιρό», αναφέρει. 

«Ήταν καλοκαίρι πριν περίπου τέσσερα χρόνια. Δεν τα ξεκολλήσαμε. Εμείς τα βρήκαμε με τη σύζυγό μου και τα πήραμε, γιατί μας άρεσαν. Ο χώρος ήταν αφύλακτος. Εάν ήταν τόσο σημαντικά, γιατί δεν προστατευόταν ο χώρος; Ορκίζομαι στα παιδιά μου ότι λέω αλήθεια. Θα μπλέξω άδικα και πρέπει να βγάλω τη ρετσινιά από πάνω μου», δηλώνει. 

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, περιμένει να κληθεί από τον εισαγγελέα, για να αναφέρει τους ισχυρισμούς του. 

Πηγή: LiFO

Δεν υπάρχουν σχόλια