Το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης είναι το πλέον τουριστικό αξιοθέατο της πόλης. Κάθε προηγούμενο ετήσιο ρεκόρ επισκεψιμότητας ...
Το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης είναι το πλέον τουριστικό αξιοθέατο της πόλης. |
Κάθε προηγούμενο ετήσιο ρεκόρ επισκεψιμότητας «έσπασε» ξανά το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης, με 7 εκατομμύρια επισκέπτες στα τρία παραρτήματά του από τον Ιούνιο του 2016 έως τον Ιούνιο του 2017.
Η αύξηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια οφείλεται κατά κύριο λόγο στα εγκαίνια, τον Μάρτιο του 2016, του νέου του χώρου, Τhe Met Breuer, χάρη στον οποίον η επισκεψιμότητα του μουσείου για το διάστημα από τον Ιούνιο του 2015 μέχρι τον Ιούνιο του 2016 είχε φτάσει τα 6,7 εκατομμύρια (η υψηλότερη από τότε που άρχισε η καταμέτρηση, πριν από τέσσερις δεκαετίες).
Πάντως, μολονότι στο Met Breuer περιηγήθηκαν πάνω από 500.000 άτομα μέσα σε έναν χρόνο, σταθερά δημοφιλείς προορισμοί παρέμειναν για τους φιλότεχνους τα άλλα δύο παραρτήματα του μουσείου, Τhe Met Fifth Avenue και Τhe Met Cloisters. Δεν εκπλήσσει το γεγονός ότι σχεδόν το 40% των επισκεπτών προερχόταν από το εξωτερικό (πρόκειται, άλλωστε, για το πλέον τουριστικό αξιοθέατο της πόλης και το καλύτερο μουσείο του κόσμου, σύμφωνα με το ΤripAdvisor), με τους νεοϋορκέζους να απαρτίζουν περίπου το 30%.
Ιδιαίτερη επιτυχία σημείωσαν εκθέσεις όπως η «Age of Empires: Chinese Art of the Qin and Han Dynasties (221 B.C.–A.D. 220)», με σχεδόν 300.000 επισκέπτες, και «Rei Kawakubo/Comme des Garçons: Art of the In-Between», με 275.000, όμως πιο καθοριστική ήταν η συμβολή των μεγάλων διοργανώσεων της προηγούμενης χρονιάς: Για παράδειγμα, η πολυσυζητημένη «Manus X Machina: Fashion in an Age of Technology» ολοκληρώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο έχοντας κόψει περισσότερα από 750.000 εισιτήρια.
Συνολικά 31 εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα του μουσείου, για να εξερευνήσουν την online συλλογή, να πάρουν πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα εκθέσεων και εκδηλώσεων, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους μέσω της σελίδας Heilbrunn Timeline of Art History ή να «κατεβάσουν» εικόνες εκμεταλλευόμενοι τη νέα πολιτική ελεύθερης και απεριόριστης χρήσης, η οποία είχε ως αποτέλεσμα αύξηση της τάξεως του 128% στα downloads μέσα σε μόλις πέντε μήνες. Τέλος, τον χρόνο που πέρασε το μουσείο υπερδιπλασίασε τους ακολούθους του στο Twitter, ενώ ο βραβευμένος λογαριασμός του στο Instagram απέκτησε πάνω από δύο εκατομμύρια νέα μέλη.
Πηγή: Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια