Αν υπάρχει ένα έκθεμα στο Μουσείο του Λούβρου που όλοι περιμένουν να δουν, αυτό δεν είναι άλλο από τη Μόνα Λίζα του Λεονάρντο ντα Βίντσι. ...
Αν υπάρχει ένα έκθεμα στο Μουσείο του Λούβρου που όλοι περιμένουν να δουν, αυτό δεν είναι άλλο από τη Μόνα Λίζα του Λεονάρντο ντα Βίντσι.
Όμως ακόμα και τα εκατομμύρια των επισκεπτών του μουσείου, δεν έχουν την δυνατότητα να θαυμάσουν τον πίνακα του 1503 από «πραγματικά κοντά» και με ησυχία τους, χωρίς τον υπόλοιπο κόσμο και έξω από την αλεξίσφαιρη κορνίζα του.
Σύντομα όμως, κάποιος θα έχει αυτή την μοναδική ευκαιρία, αφού το Λούβρο δημοπρατεί μέσω του οίκου Christie's μία θέση στην ετήσια εξέταση της Μόνα Λίζα από συντηρητές τέχνης. Οι ειδικοί θα αφαιρέσουν τον πίνακα από την τεράστια θήκη προστασίας και ο νικητής του πλειστηριασμού θα μπορεί να θαυμάσει το αριστούργημα ηλικίας 500 ετών, χωρίς να τους χωρίζει το χοντρό, αλεξίσφαιρο τζάμι.
Η ηλεκτρονική δημοπρασία θα ολοκληρωθεί στις 15 Δεκεμβρίου και το μοναδικό εισιτήριο εκτιμάται πως θα πωληθεί ακόμα και για 30.000 δολάρια. Προς το παρόν υπάρχει μόνο μία προσφορά 9.000 ευρώ, αλλά τα «χτυπήματα» αναμένεται να πέσουν βροχή σε δύο εβδομάδες, κατά την τελευταία ημέρα της δημοπρασίας.
Το Μουσείο θέλει να συγκεντρώσει χρήματα για να κάνει τη συλλογή του προσβάσιμη σε όλους» Στα σχέδια περιλαμβάνεται και η δημιουργία ενός στούντιο που θα επικεντρώνεται στην καλλιτεχνική και πολιτιστική εκπαίδευση. Ο πρόεδρος και διευθυντής του Λούβρου Jean-Luc Martinez σημείωσε πως η οικονομική αβεβαιότητα που έχει προκαλέσει η πανδημία Covid-19, κάνει την επιδίωξη του στόχου πιο κρίσιμη από ποτέ.
Άλλες «μοναδικές εμπειρίες» που βγαίνουν στο σφυρί του οίκου Christie's περιλαμβάνουν μια ιδιωτική ξενάγηση στο Μουσείο από τον Jean-Luc Martinez, μία «νυχτερινή ξενάγηση με φακούς» στο Λούβρο και ένα ιδιωτικό κονσέρτο στην αίθουσα "Caryatids Hall".
Όποιοι κερδίσουν με το αζημίωτο σε αυτές τις δημοπρασίες, θα έχουν δύο χρόνια στη διάθεσή τους για να εξαργυρώσουν το πανάκριβο «εισιτήριο». Όσοι ενδιαφέρονται να διεκδικήσουν μία από τις πριβέ ξεναγήσεις στο Λούβρο, μπορούν να υποβάλλουν τις προσφορές τους εδώ.
Οι οίκοι Cartier και Dior συνεργάστηκαν με το μουσείο και επίσης προσφέρουν ιδιωτικές ξεναγήσεις στο πλαίσιο του πλειστηριασμού.
Ο οίκος Cartier δώρισε ένα από τα Panthère de Cartier bracelets για τη δημοπρασία, που θα δοθεί στον νικητή του πλειστηριασμού για την ιδιωτική ξενάγηση στο Μουσείο. Όποιος προσφέρει τα περισσότερα χρήματα, θα έχει επίσης τη δυνατότητα να δει από κοντά τα κοσμήματα του γαλλικού στέμματος και να επισκεφτεί τα μυστικά εργαστήρια του Cartier's στο Παρίσι.
Το Μουσείο του Λούβρου είναι το μεγαλύτερο και το πιο δημοφιλές μουσείο τέχνης στον πλανήτη, προσελκύοντας περίπου 10 εκατομμύρια επισκέπτες τον χρόνο. Λόγω της πανδημίας κορωνοϊού ωστόσο, κράτησε τις πύλες του κλειστές για πολλούς μήνες φέτος, στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας.
Πηγή: LiFO
Δεν υπάρχουν σχόλια