Page Nav

HIDE
HIDE_BLOG

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:

latest

Εγκαίνια έκθεσης φωτογραφίας της Μαριάνθης Νασιοπούλου στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καρδίτσας

Η ΛΔ΄ ΕΠΚΑ, στα πλαίσια της προσπάθειας ανάδειξης του κοινωνικού ρόλου του Μουσείου ως χώρου ενίσχυσης της πνευματικής δημιουργίας, σ...



Η ΛΔ΄ ΕΠΚΑ, στα πλαίσια της προσπάθειας ανάδειξης του κοινωνικού ρόλου του Μουσείου ως χώρου ενίσχυσης της πνευματικής δημιουργίας, σας προσκαλεί την Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013 και ώρα 21:30 στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καρδίτσας, στα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας της Μαριάνθης Νασιοπούλου με τίτλο «ΙΡΙΔΙΖΟΥΣΕΣ ΚΟΡΕΣ – ΠΟΡΤΡΕΤΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ».

«Μάτια... Βλέμματα που με συναντούν, που με αφήνουν να φτάσω στην καρδιά τους, να κλέψω λίγο από το συναίσθημά τους, να το αιχμαλωτίσω, να το κάνω δικό μου. Βλέμματα που μου επιτρέπουν να χαθώ στις σκέψεις τους, να τις αφουγκραστώ, να τις νιώσω, να τις χαράξω στο μυαλό μου.

Κι έπειτα... ένα βλέμμα δικό μου, ένα «κλικ», ένα κλάσμα του δευτερολέπτου και τα βλέμματα αυτά γίνονται οικεία… παρόντα.

Ο χρόνος λίγος. Κάθε φορά μία αίσθηση, μία εικόνα, δύο λάμψεις, πολλά χρώματα.

Τίποτα άλλο δεν έχει σημασία. Μόνη μου έννοια αυτές οι κόρες… Οι ιριδίζουσες κόρες».

Την καλλιτεχνική επιμέλεια της έναρξης έχει αναλάβει το «τέχνης παίδευσις»-Θεατρικό Εργαστήριο Καρδίτσας, ενώ κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η έκθεση αρχαιοτήτων του Μουσείου θα παραμείνει ανοικτή για το κοινό.

Η έκθεση φωτογραφίας θα διαρκέσει από τις 14 Ιουνίου έως και τις 14 Ιουλίου 2013 και θα είναι επισκέψιμη κατά τις ώρες λειτουργίας του Μουσείου (τηλ. 24410.25219).


Πηγή: NewsNow

Δεν υπάρχουν σχόλια